שם:
טל':
אימייל:
 

קטלוג ארונות הזזה מעוצבים קולקציית דגמים 2018

אם אתם מעוניינים לשדרג את חדר הילדים, אנו ממליצים להחליף לארונות הזזה. ארונות הזזה מכילים את כל מה שתמיד חלמתם עליו בתחום פתרונות האחסון: הם חסכניים במקום, הם ניתנים לחציבה בקיר ויותר מכך – הם מעוצבים באופן ששום ארון פתיחה לא יכול להיות מעוצב. בעוד ארונות הפתיחה נשענו בעיקר על הקלאסיקה שבעיצוב, על הפיתוחים והחרוטים של הדלת ועל ידיות הפרזול שבעיצובן הושקעה מלאכת מחשבת של ממש, בארונות הזזה בחדר הילדים העיצוב נעשה בגוף הדלת: היא יכולה להיות מראת ענק, איור אומנותי, תמונת קיר, ועוד. במילים אחרות, לא מדובר רק על ארונות הזזה, אלא גם על מקום לצפייה בתמונות, ויש גם ארון הזזה עם מסך דק מוטמע, בו תוכלו לצפות גם בטלוויזיה.

ארון הזזה מעוצב

קולקציית ארונות הזזה מעוצבים – הכירו את המובחרים שבפתרונות האחסון

ארונות הזזה עם טלוויזיה – במרכז הארון מוטמעת טלוויזיה רחבה ודקה. היא חלק אינטגרלי מהארון, ומגיעה יחד עמו כיחידה אחת. לכן, מי שרוכש זאת זוכה גם לפתרון אחסון נוח ואטרקטיבי וגם למקום לצפות בטלוויזיה.

ארון הזזה תמונות – ארון הזזה שבפרונט מוטמעת תמונה אומנותית מודפסת. זו יכולה להיות תמונה פנורמית של עיר או של טבע, או תמונה של אובייקט מקומי כמו עץ, פרח, ענן, וכד'.

ארון הזזה ילדים – ארון הזזה לילדים עם מקדמי בטיחות נגד טריקות חזקות. בארון מוטמעים איורי ילדים עם צבעים קרים ובהירים.

ארון לחדר ארונות – התקן אחסון קטן וקומפקטי לחדר ארונות. כמובן שמי שקונה אותו יקנה עוד ארונות בשביל להכין חדר ארונות. ניתן גם לרכישה בבודדים להשלמת חדר ארונות עם ארון חסר.

א.א ארונות הזזה דקורטיביים – לבחור את הטוב ביותר

כשאתם בוחרים ארון לחדר ילדים אתם בוחרים ארונות הזזה מעוצבים ומשובחים, אשר מזכים אתכם במגוון רחב של יתרונות גם בתחום הפונקציונאלי. ארון הזזה מעוצב 2018 מכיל את כל מה שאתם צריכים בשביל לעצב מחדש את חדר הילדים וליהנות מאחסון בגדים שלא הכרתם קודם. ארונות הזזה מעוצבים 2018 גם מחליפים את תמונות הקיר ויוצרים בבית מרחב אומנותי מודפס של דלתות פאר. בואו להתנסות בארונות הזזה מעוצבים חדשים של א.א ארונות!